Job 7 van 36


Report this listing

Solliciteren



Credit Controller


Functie

Heb jij een passie voor credit control en wil jij het team Invorderingen van de stad Hasselt versterken? Beschik jij over een juridische achtergrond waardoor je gemakkelijk kan samen werken met o.a met deurwaarders en advocaten? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Als credit controller maak je deel uit van het team Invorderingen binnen de afdeling Operationele Ondersteuning van de directie Financiën.  De afdeling Operationele Ondersteuning is een dynamische afdeling die mee verantwoordelijk is voor het efficiënte beheer van de financiën van de hele Groep Hasselt (Stad Hasselt, OCMW Hasselt, AGB en Crematorium Hasselt).

Team Invorderingen is een gedreven team van 5 personen dat streeft naar optimale klantbetalingen van alle vorderingen van Groep Hasselt.

Naast het geven van ondersteuning aan je leidinggevende(n) op het gebied van credit management ben jij verantwoordelijk voor o.a. volgende taken:

  • Dagelijks volg je de uitvoering van alle invorderingsprocessen op gaande van het minnelijk tot en met het gerechtelijk traject.
  • Je handelt invorderingsdossiers (betwistingen, betaalregelingen, ….. ) af op basis van geldende reglementen, wetgeving en procedures.
  • Je ondersteunt collega’s in moeilijke (juridische) dossiers.
  • Als meewerkend lid van het team voer jij ook de dagelijks invorderingsacties uit.

Je rapporteert aan de Teammanager Belastingen en Invorderingen.

Jouw profiel

Onze organisatiewaarden draag je hoog in het vaandel:

  • Samenwerken : je communiceert regelmatig met je directe collega’s, leidinggevende en de interne diensten. Je neemt initiatief en legt contacten voor het verkrijgen van de nodige informatie. Je onderhoudt goede contacten met andere diensten, deurwaarders en advocaten in het kader van invorderingsprocessen en ziet erop toe dat gemaakte afspraken nauwgezet opgevolgd worden. Je deelt kennis en ervaring met anderen;
  • Moedig : je staat sterk in je schoenen, je behandelt autonoom betwistingen van facturen conform de reglementen en geldende wetgeving. Met een kritisch ook bekijk je de processen en doe je voorstellen tot efficiëntieverbeteringen.
  • Klantgericht : je communiceert op een open en vriendelijke manier en behandelt iedereen gelijk en respectvol;

Specifieke selectievoorwaarden:

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een Bachelordiploma Rechtspraktijk, of je behaalde een andere Bachelor en hebt affiniteit met juridische facetten.
  • Je kan vlot werken met Excel en verschillende softwarepakketten.
  • Ervaring met debiteurenbeheer is geen vereiste, maar zien we wel als een pluspunt.

Algemene selectievoorwaarden:

  • Je geniet de burgerlijke en politieke rechten.
  • Je kan met een uittreksel uit het strafregister aantonen dat je gedrag past bij de eisen van de functie.
  • Je bent medisch geschikt om de functie waarvoor je solliciteert uit te oefenen. Dit kadert in de wetgeving over het welzijn van werknemers op het werk.
  • Je voldoet aan de wetgeving over de leerplicht.
  • Je voldoet aan de vereiste van de taalkennis (volgens de wetten op het gebruik van talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966).
  • Je slaagt op de selectieprocedure.
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren

Aanbod

  • Departement Financiën – Afdeling Operationele Ondersteuning
  • Jouw werkadres: ’ t Scheep, Limburgplein 1, 3500 Hasselt
  • Contractueel
  • Voltijds
  • Schaal: B1-B2-B3
  • Je bruto maandloon bedraagt minimum 2940 euro (0 jaar anc in B1) en maximum 4955 euro (23 jaar anc in B3).
  • Flexibele werkvormen en werkrooster
  • Je krijgt tijd en ruimte voor opleidingen, zodat je nog beter wordt.
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Maaltijdcheques van 5,50 euro per werkdag
  • Mogelijkheid tot telewerk
  • Eindejaartoelage
  • Fietsvergoeding van 0,25 cent per km en/of 100% terugbetaling van openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor familieleden)
  • Mogelijkheid om aan te sluiten bij een voordelige ongevallenverzekering voor jou en je gezin
  • Tweede pensioenpijler
  • Minimum 36 verlofdagen en 10 feestdagen
  • Allerhande personeelsvoordelen: zwempas, gratis bibkaart, groepsaankopen, personeelsactiviteiten …

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht